Продавець BUDMIR розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
448 відгуків

Ваше замовлення прийнято! Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (95) 901-30-76
B U D M I R
Кошик

Повернення та обмін

Повернення та обмін

Кожен покупець має право протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з будь-якої причини йому не підійшов (крім виробів виконаних на замовлення за вашими розмірами).


Обмін товару здійснюється відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".


Умови обміну чи повернення товару:


З моменту покупки не минуло 14 днів.
Товар без ознак використання, збережений товарний вигляд, без пошкоджень, у комплектації.

Товар неналежної якості: несправний,має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання ( провина компанії-виробника або компанії-постачальника)
Необхідно пред'явити: - документ, що підтверджує придбання товару (чек, накладну, акт); паспорт чи інший документ, що підтверджує особу;
Товар з недоліком, дефектом підлягає заміні або поверненню згідно з висновком сервісного центру в тому випадку, якщо такий недолік заявлений Вами сервісному центру протягом гарантійного терміну на товар і якщо такий недолік виник з вини виробника товару і не підлягає усуненню. У цьому необхідно пред'явити вищезгадані документи.
Оскільки ініціатором повернення є Покупець, витрати за відправку товару назад оплачуються Покупцем, крім випадків повернення товару, що не відповідає замовленню або товару неналежної якості.
У випадках, якщо доставка не сплачена або вказана оплата післяплатою, ми не отримаємо посилку, вона повернеться Відправнику.
Повернення коштів протягом 3х робочих днів карту покупця.
У яких випадках гарантія не надається?
наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
порушення правил використання;
випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання
наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

Товари неналежної якості  

 - Для початку необхідна експертиза, проведена в нашому сервісному центрі за адресою Буча, вулиця Горького, 8 для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього необхідно написати заяву на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу. Приклад документів ви можете запросити електронною поштою написавши нам  budmir@i.ua.

- До товарів неналежної якості відносяться товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являють до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).  

Товари належної якості

1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:

2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;

3. відсутність слідів використання і забруднень;

4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;

5. збереження заводського маркування;

6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

 Адреса повернення чи обміну товару належної і неналежної якості  

Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Київська область, Буча, вулиця Горького, 8. 08292

Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?  

- При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.

- При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!      Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 10 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у нашому магазині.    

За яких умов буде відмовлено в обміні чи повернені товару?

1. Товар був у вживанні і має сліди використання;

2. Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;

3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування;

4. Минуло 14 днів від дня покупки.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner